Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

Tegnapi futás: újra a pályán

2011.11.19. 12:00 Tschöppy

futas_20111118.png

Viszonylag hosszú idő után (kb. egy hetet hagyhattam ki) mentem ki újra terepre, a múlt hetem elég hektikus volt sajnos, nem volt időm nagyon futni - csak konditerembe jutottam el. De most még kimentem gyorsan a siófoki futás előtt, már csak azért is, hogy kipróbáljam, kellően felöltöztem-e a várható hideghez. Hát nem :) A MAC-nál az óra -6 fokot mutatott délelőtt 11-kor, úgyhogy át kell gondolnom a ruhatáramat. A felsőtestem fázott végig, az az igazság. 21km-en keresztül pedig az nem annyira jó dolog. De szerencsére van egy Decathlonos polárfelsőm, az kiváló lesz. Holnap Balaton!

Címkék: futás felkészülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr963394766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása