Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.10.11-ei futás: újra a pályán

2011.10.12. 18:56 Tschöppy

futas9.png

Egy darab ideje már nem sikerült futnom, sajnos a pécsi éjszakai futás nem jött össze, így múlt hét szerda volt az utolsó alkalom. Így aztán fogtam magam tegnap, és elindultam. A terv az volt, hogy elindulok otthonról, futok két szigetkört, és hazafutok.

Nagyjából sikerült is ezt végigvinni, bár a végén az utolsó kb. 7-800 métert már gyalog tettem meg. Ez nem volt valami nagy ötlet, mert hát nem volt meleg, és az átizzadt tech póló (és minden egyéb, ami rajtam volt) addig jó csak, amíg fut az ember. Amint sétálni kezdesz, megfagysz. És ahogy én is tettem majdnem. De a forró tea segített :) Holnap kéne még egy ilyet futni, és akkor csökkenni fog a goal is :)

Címkék: futás felkészülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr293298106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása