Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

SPAR staféta: 20.7km

2011.10.02. 16:31 Tschöppy

Nos hát. Íme a mai teljesítményem. Nem valami acélos, és a váltás után még úgy gondoltam, hogy ilyen szart még nem futottam. Főleg a második fele volt egy kínszenvedés, az elejét még elég jól bírtam - ott inkább csak az zavart, hogy még nagyon messze volt a vége.

De aztán bátyáim meggyőztek, hogy jó volt ez így, sőt. A második tizest már gyorsabban futottam, mint az elsőt, kb. 6:30-as ezrekkel. Fél perccel futottam gyorsabban a második felén, mint az elsőn. Lehet ezért is volt annyira rossz élmény az utolsó kilométereken :) A legfontosabb az viszont, hogy sikerült bekerülni 2:20 alá - nyúl nélkül. Az első félmaratonomnál bátyám jött velem végig, aki azért a végefelé már hajszolt kicsit - igaz, akkor sokkal felkészültebb voltam, mint most. Ebből kell még egyszer ennyi, és megvan a maraton :)

Volt azért néhány holtpont a futás alatt, az első a Lágymányosi híd környékén, a második pedig a Szabadság hídon, felfele. Na az az emelkedő nagyon nem hiányzott, ami a hídra vitt fel. Utána már vitt a lendület, és az, hogy hallottam már a szpíkert a váltópontnál.

Most egy kis pihenés, holnap gyógyító Rudas, de azért kéne valamit futni a héten. Egy szigetkör talán belefér.

Ki mit futott, és milyen eredménnyel?

Címkék: verseny futás

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr993272252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinmik 2011.10.03. 09:03:28

A staféta első részét futottam 58:56 alatt. A csapatunk (2 fiú, 1 lány) ideje 03:28 lett végül, amivel huszonötödikek lettünk (vigyorgok is, mint a tejbetök). Jó, mondjuk ez erősen a középső futónk érdeme, aki a 20,7 km-t 1 óra 36 perc alatt futotta még sérülten is.

bazso 2011.10.03. 14:50:59

szép volt! gratula! jövőre lehet hogy már én is bevállalok egy ilyet...
süti beállítások módosítása