Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.09.25-ei futás: az első a Hármashatárhegyen

2011.09.23. 19:33 Tschöppy

A második futás amiről írok sem valami nagy távolság, viszont nem is a megszokott, hiszen bátyáimmal és apánkkal felmentünk a Hármashatárhegyre. Sosem futottam itt még, viszont a többiek nem egyszer, apánk pedig - még atlétaedző korában - ide járt fel a hosszútávfutóival. Vagyis ő járt fel, a futók pedig felfutottak a Komjáditól :)

Érdekes élmény volt, mert tulajdonképpen úgynevezett terepen még sosem futottam, még ha vannak is ösvények. Fáj is kicsit a bokám, meg kell szoknia ezt a fajta talajt is. De tetszett. A második felét még meg is toltam egy kicsit, köszönhetően egy dalnak, ami épp akkor jött a fülembe az iPodról. Még egy hosszú futás van betervezve egyébként a jövő héti maratoni váltó előtt, ha minden jól megy, vasárnap fogom abszolválni. Drukkoljatok, hogy sikerüljön :)

Ti futottatok már a Hármashatárhegyen?

 

Címkék: futás felkészülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr173251722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása