Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.09.22-ei futás

2011.09.22. 15:13 Tschöppy

 

"Hát akkor nosza, lássuk hogy mit tudunk." Ezzel a felkiáltással indultam el ma futni, és azzal a céllal is, hogy a jövő heti SPAR stafétaváltó előtt fussak még egy 15+km-es távot, felkészülés jelleggel. Mint a fenti ábrán látható, ez nem sikerült sajnos, de még így is sikerült 10km körülit futni (a Nike+ nem pontos sajnos, de erről amúgy hamarosan írok). Holnap újra futás, ezúttal a Hármashatárhegyen, testvéreimmel. Ott nem lesz ilyen hosszú a táv, viszont szintkülönbség az lesz. A 15km+ teljesítését átraktam vasárnap délutánra, annyiban változtatva, hogy nem otthonról futok neki, hanem megpróbálok három szigetkört futni.

Fura lehet jobb futóknak az, hogy ilyen sokáig tart lefutni ilyen "rövid" távot. Ez azért van, mert egyelőre a hét perces átlagra törekszem, nem nagyon akarok gyorsítani. Inkább futok többet lassan, mint keveset gyorsan, mert hosszabb távokat még nem bírnék lefutni nagyobb sebességgel. Persze idővel ez változik, de majd amikor eljön az ideje. Addig pedig marad ez.

Címkék: futás felkészülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr943245962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása