Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.12.12-ei futás: rossz időzítés

2011.12.16. 11:25 Tschöppy

20111212futas.png

Mármint abból a szempontból, hogy hétfőn amikor futottam, mondjuk ki szar idő volt.Lógott az eső lába, hideg is volt, nem volt igazából hangulatom se a futáshoz sok. Másnap meg napsütés egész nap, kellemes futóidő, felhőcukor, ringlispil. Csak mivel futottam pénteken is, szombaton is és még hétfőn is, kedden esélye nem volt, hogy utcára menjek (főleg úgy, hogy egy újonnan vásárolt cipő jól feltörte mindkét sarkamat).

Megint új útvonalon mentem, igaz most nem otthonról indultam. A Margit híd pesti hídfőjétől indultam, kifutottam a hídon a szigetre, ott egy kör, és vissza. Nem egy nagy táv, de nem voltam valami nagy hangulatban, így örülök, hogy ezt is le tudtam futni.

Kezdem kicsit unni a futást, az az igazság. De erről majd máskor, egy hosszabb posztban. Addig is drukkoljatok, hogy meglegyen a cél, már csak valami negyven kilométert kell futnom idén... És akkor meglesz az ezer kilométer idén. Remélem legalábbis.

Címkék: futás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr443468252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása