Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.12.09-ei futás: új útvonalon

2011.12.11. 12:00 Tschöppy

20111209futas.png

Kicsit megborul most az időrend, mert ezt még pénteken délután futottam, de a Hungaroringet megindenképpen meg akartam írni rögtön, ez így vasárnapra maradt, sebaj. Szóval új útvonal. Unom már a megszokott Dózsa György út-Árpád híd-Margitszget (és vissza) útvonalat, kb. két éve futok rajta. Gondoltam kicsit variálok. Ebből az lett, hogy a rakparton elfutottam a Margit hídig, ott futottam egy fél kört a pesti oldalon, és az Árpád hídon visszajöttem. Nem volt többre időm, ezért nem futottam teljes kört most.

Viszont ha futok egyet, és a Margit hídon futok vissza, akkor kb. ugyanannyi a táv, mint a régi útvonalon, de ha másfél kört futok és utána az Árpád hídon jövök vissza, az már egész pofás kis mennyiség lesz. Jövő héten letesztelem mindkettőt.

Címkék: futás felkészülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr983453318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása