Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.11.28-ai futás: az első a félmaraton után

2011.11.28. 14:21 Tschöppy

futas20111128.png

Hát kimerészkedtem újra. Egy hetet pihentem a félmaraton után, bár volt egy próbálkozásom múlt héten, amikor elmentem konditerembe, de kb. hét perc után meguntam a dolgot - valahogy nem éreztem (hozzá kell tenni, hogy konditeremben nem futok hanem sétálok tizes-tizenkettes emelkedőn, általában egy órát). Viszont ma nagyon jó idő van, és amúgy is terveztem, hogy elmegyek legalább a szomszéd Gildába, miért ne menjek inkább futni?

pace1128.pngNos, mentem. Ez sikerült, egész jónak éreztem egyébként. Az az egy megtorpanás a grafikonban valószínűleg a Nike óra hülyesége, mert ahol ez történt a térkép szerint, tudom, hogy nem álltam meg, vagy kellett lelassítanom ennyire. És mint itt a jobb oldali képen is látható, szinte végig egyenletes tempóban futottam (bár ott is kileng a 10-es, de rá nem jövök miért...). Kiváncsi vagyok, hogy az ilyen elméréseket mikor javítják, remélhetőleg a pont futás után frissített firmwire már nem lesz ilyen hülye.

Egyébként mint kiderült a félmaraton közben (köszönet a megfigyelésért Pannonfunknak), pronálok, vagyis befelé dől a bal lábam futás közben. Ez nem annyira egészséges a bokának és a térdnek. Az tényvalóság egyébként, hogy lúdtalpas vagyok, azt hiszem ideje beszereznem egy betétet. Csak mindig is lusta voltam, és eddig nem nagyon vettem észre, hogy emiatt fájt volna a bokám, vagy a térdem. Persze az ember az ilyet úgyis csak akkor veszi észre, hogyha már nem tud járni... :)

Címkék: futás felkészülés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr963418442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása