Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

Megvettem

2011.10.17. 12:00 Tschöppy

nikewatch.png

Meguntam a várakozást, és szombaton megvettem az órát. Amióta bejelentették, azóta keresem a megoldást, hogy hogyan tudnék behozni egyet amerikából, mert az US store nem szállít ide (bár az első pár napban nem volt ilyen korlát, egy pécsi ismerősöm meg is tudta még venni onnan). Most untam meg, és inkább kifizettem ezt az összeget. 

Az Ipodom az utolsókat rúgja, és kell valami, amivel tudom mérni a futásokat. Tudom, hogy vannak olcsóbb, hovatovább jobb megoldások, viszont a nikeplusban van már 1600+km futásom, úgyhogy maradok ezen a platformon. Eddig főleg jókat hallottam róla, úgyhogy valószínűleg nem fogom megbánni. Remélem, egy-két évet ki fog bírni a cucc.

Remélem a hétvégén már futhatok vele, 5-7 napos szállítást ígért a Nike.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr483305678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása