Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

2011.09.25-ei futás: Hajógyári sziget

2011.09.25. 17:14 Tschöppy

 

Egy hét múlva itt a SPAR maratoni váltó, arra készülve mentem ma futni, viszonylagos másnappal küzdve. A Margitszigetet bevallom kicsit unom már (négy éve futok ott körülbelül), így most fogtam magam, és kipróbáltam a Hajógyári szigetet. Tulajdonképpen a fesztivál területét futottam körbe, egy kb. 3,6km-es hosszú körön. Ebből volt négy kör. Az iPodom meghalt megint egyébként a hétvégén, így megint nincs bekalibrálva a chip, így valószínűleg ez megint kevesebb érték, mint amennyit futottam. De az legalább látszik, hogy egyenletesen, és ez jó.

Egész jó egyébként, kevés aszfalt, sok földút, kevésbé kavicsos mint a Hármashatárhegy, és szinte nincs is semmi szintkülönbség, csak a kör végefelé egy kevés. Ajánlom mindenkinek, főleg úgy, hogy még vasárnap délután sincsenek sokan, hiába tűnik úgy a parkoló alapján.

Ti futottatok már a Hajógyárin?

Címkék: futás felkészülés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr353255546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TranGaborJol 2011.09.25. 18:33:26

Óbuda sziget legjobb nyugalmas futáshoz, csak este sok a kivilágítatlan rész a nagy körön
süti beállítások módosítása