Mi is ez?

Tschöppy vagyok, maholnap 30 éves. Sokáig hét métert se tudtam lefutni egyben, olyan kövér voltam. Néhány éve meguntam, és fogyni akartam. Az eszköz a futás lett. Ez 2007-ben volt, azóta pedig lefutottam egy félmaratont, és 2012-ben a tervek szerint lefutom életem első maratonját. Erről fog szólni ez a blog. A felkészülésről, a kezdetekről, és minden olyan dologról, ami valamilyen módon csatlakozik a témához. A visszaszámlálás elindult. Találkozunk a maratonon.

Amikkel futok

2011.09.21. 12:00 Tschöppy

Jöjjön néhány sor azokról a kiegészítőkről, amik mindig nálam vannak, amikor futok. Nem nagy meglepetésre az első a futócipő. Egy olyan amatőr futónak mint amilyen én is vagyok, nagyon fontos a jó cipőválasztás (ahogy erről a Futóblogon mgergoo is ír, érdemes elolvasni). Az első komoly futócipőm a bal oldalon látható Air Alaris+ II volt, amit szakértők segítségével választottam ki (erről a későbbiekben majd még írok). Kb. 1400-1500 kilométert tettem bele (ami sok, tudom), nagyon kényelmes cipő. De megérett a csere a váltásra, mert már eléggé deformálódott a belseje, és meg is fáradt kicsit az anyag. Elvégre több mint három évig futottam benne, ráadásul amikor megvettem, még bőven 125+ kg. voltam

Idén szeptemberben vettem meg az új cipőmet, amit korábban már a Margitszigeten teszteltem: a Lunarglide 3+ ha lehet, még kényelmesebb, mint az Alaris volt, pedig. És még könnyű is, Winkler megmérte. Kiváló vétel volt, nagyon meg vagyok vele elégedve. Azt ugyan még nem tudom, hogy mi lesz télen vele, van egy olyan sejtésem, hogy fázni fog benne a lábam. De majd vastag zoknit veszek fel.

A képen szerepel még egy iPod, a hozzá tartozó Nike+ receiverrel, és kartartóval. Ebből már ki is derül, hogy a nikerunning.com-ot használom (keressetek ott Tschoppy néven). Minden hibája ellenére (ami pedig sajnos van az oldalnak és a rendszernek is - erről is írni fogok hamarosan) szeretem ezt, és már csak azért sem tervezem az áttérést a Garmin hasonló rendszerére (vagy említhetném az Adidas MiCoach-t, vagy akár a Runkeepert), mert itt már annyi futásom van a rendszerben, hogy kár lenne ott hagyni. És már megszoktam.

Disclaimer: ez nem egy Nike reklámposzt :)

Címkék: futás cipő nikeplus

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomaratonom.blog.hu/api/trackback/id/tr523241483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lóri Vérkutya · http://lorimennimaraton.com 2011.09.21. 13:27:47

Hajrá :) melyik maratonon tervezed az indulást ?

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2011.09.21. 14:00:43

@gyorsiro: Köszi :) Egyelőre még nem fedném fel, idővel az is kiderül :)

New Balance futo 2011.09.21. 19:21:43

jó a nikerunning oldal, bár tényleg rengeteg hibája is van. de a micoach pocsék, a runkeeperrel nem volt tapasztalatom.

a leendő maratonra én is kiváncsi vagyok, én még nem szántam rá magam maratonra, egyelőre nem is tervezem, bár ki tudja, egyszer talán....

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2011.09.21. 19:24:17

@New Balance futo: Runkeepert gps-es telefonnal tudod használni (nem csak futásra egyébként). Amivel az a baj csak, hogy egy Motorola Milestone-om van, ami viszont bazi nagy. Plusz nem szeretem magammal vinni futáshoz, így ki is esett.

Na a maratonra én is :)

New Balance futo 2011.09.21. 19:36:27

Nekem a Nike+ GPS működik jól, iPhone-al. Régebben volt a Nokiahoz egy jó gps futóprogram, de egy idő után nem támogatta az akkori telefonomat a szoftver, meg is haragudtam rájuk. Azt hiszem, Sports Tracker volt a neve....

ha netán berágok a nike-ra, mindenképpen megnézem a runkeepert.

az edzéseket egyébként az edzésonline.hu-n is nyilvánartom, már 2,5éve....

poti 2011.09.21. 23:30:48

Abszolute megertem a ragaszkodasod a Nike+ hoz. Egyszeruen hasznalhato, konnyen kezelheto es egyertelmu felulet mindez brillians social media csomagban talalva. szemely szerint en is nagyon meg vagyok (voltam) vele elegedve addig a pontig, amig nem valtottam Garminra.
Cipo: szep es jo a nike, viszont idehaza eszmeletlenul tularazott. 30x ezer egy cipoert egy picit sok annak fuggvenyeben hogy hasonlo tudasu saucony-t huszonkevesert megszerezhetsz. oke, az nem olyan szep mint a lunar (tenyleg), de funkcionalitasat tekintve kb ugyanolyan (ha nem jobb).
Amugy hajra, tokjo h elkezded irni a blogot, varom a tovabbi postokat! :)
Jah, es kitartast!

TranGaborJol 2011.09.25. 18:38:38

nekem nincs ipod ezért nikeplusz kiesett
ez helyett én Endomondot használok androidos telon egész jól feljegyez mindent és a webes oldalról is fasza.
süti beállítások módosítása